تاریخ: 1398/10/15

ملت ایران راه مقاومت را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند
سرویس اجتماعی
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا بداند با ترور شخصیت‌های سیاسی کشورمان، ملت ایران راه مقاومت را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند و افراد بسیاری هستند که ادامه دهنده راه شهید سپهبد سلیمانی‌ هستند.
سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و محکوم کردن این جنایت وحشیانه اظهار داشت: سردار سلیمانی چهره‌ای شاخص در عرصه مبارزه با تروریسم در منطقه بود که یک عمر دغدغه‌اش سربازی و دفاع از خاک و منافع ایران اسلامی و مقابله با تکفیری‌ها بود.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌ که جمهوری اسلامی ایران و همرزمان سردار سلیمانی، راهش را ادامه می‌دهند و آمریکا را از کرده خود پشیمان می‌کنند، خاطرنشان کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی، نشان از حقانیت راهی است که سردار قاسم سلیمانی به نمایندگی جمهوری اسلامی در آن گام نهاده بود.
وی با بیان این‌ که اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سپهبد سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ خاورمیانه محسوب می‌شود، افزود: این حادثه تروریستی باید درس عبرتی باشد تا همه بدانند آمریکا و هم‌ پیمانانش هیچ زمانی برای ما به عنوان یک دوست نبودند و نخواهند بود و علاوه بر قدرت نظامی آن همدلی و همبستگی در کشور، سلاحی در برابر زیاده‌خواهی‌های کشورهای غربی و استکبار جهانی است.
محمودی با تأکید بر این‌ که اگر وحدت و همدلی نباشد علاوه بر تهاجم از بیرون از درون نیز مورد تهاجم قرار می‌گیریم، تصریح کرد: بی‌شک ملت ایران این جنایت را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا بداند با ترور شخصیت‌های سیاسی کشورمان، ملت ایران راه مقاومت را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند و افراد بسیاری هستند که ادامه دهنده راه شهید سپهبد سلیمانی‌ هستند.