تاریخ: 1398/11/06

اجازه ایجاد کارخانه بازیافت ضایعات شیمیایی را نمی‌دهیم
سرویس اجتماعی
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد کارخانه بازیافت ضایعات شیمیایی در شهرضا مخالفت کردیم و اجازه نمی‌دهیم چنین واحدی در شهرضا ایجاد شود.
سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این‌که شهرک صنعتی رازی بزرگ‌ترین شهرک شیمایی کشور است و بیشترین مراکز شیمیایی استان را دارا است، اظهار داشت: قرار بود شرکتی، کارخانه بازیافت ضایعات شیمیایی را در شهرک صنعتی رازی شهرضا ایجاد کند و به دنبال آن بودند که تمام ضایعات شیمیایی استان اصفهان و دیگر استان‌ها را در شهرک صنعتی رازی شهرضا بازیافت کند.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که با ایجاد کارخانه بازیافت ضایعات شیمیایی در شهرضا مخالفت کردیم، افزود: شهرک صنعتی رازی در مجاورت روستای مهیار است، این روستا انبار غله استان اصفهان است و زمین‌های مرغوبی برای کشاورزی دارد.
وی با بیان این‌که اگر بارندگی وضعیت آن بهبود پیدا کند، زمین‌های مهیار زیر کشت می‌رود، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان با ورود شرکت دیگری برای امحای ضایعات شیمیایی به شهرضا مخالفت کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم چنین واحدی در شهرضا ایجاد شود.
محمودی با بیان این‌که ایجاد کارخانه بازیافت ضایعات شیمیایی دوباره در دستور کار شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان قرار گرفته است، تصریح کرد: مردم باید یک مطالبه عمومی از استاندار اصفهان داشته باشند که چرا باید چنین کارخانه‌ای در شهرضا ایجاد شود.


انتهای پیام / 
منبع : خبرگزاری فارس